E-Commerce
Nowoczesna platforma usługowa dla handlu internetowego prowadzonego pomiędzy firmami (business to business – B2B) w pełni zintegrowana z systemem WAPRO Mag.
Platforma WAPRO B2B – łatwa współpraca biznesowa przez internet
Internetowa współpraca biznesowa i e-sklep – WAPRO B2B to nowoczesna platforma współpracy biznesowej, umożliwiająca szybkie uruchomienie i łatwe prowadzenie zarówno handlu hurtowego jak i sklepu internetowego.
Pełna integracja z WAPRO Mag dwukierunkowa wymiana danych pozwala na zarządzanie sklepem w całości z poziomu programu magazynowo-sprzedażowego a zamówienia wystawione z poziomu WAPRO B2B pojawiają się jako zamówienia w WAPRO Mag.
WAPRO B2B jako usługa – sklep jest utrzymywany w infrastrukturze własnej (Data Center) Asseco Business Solutions i rozliczany miesięcznie w modelu abonamentowym.
Pełna integracja w WAPRO Mag
Pełna integracja daje gwarancję zgodności obu rozwiązań. Wykorzystanie możliwości WAPRO Mag pozwala na sprawnie i efektywnie zarządzania sklepem internetowym.
Wielomagazynowość
Centralne zarządzanie ofertą z wielu magazynów pozwala na lepszą kontrola nad stanami i rezerwacjami towarów a w konsekwencji na sprawniejszą współpracę z partnerami biznesowymi.
Oferty i cenniki indywidualne
Możliwość przygotowania dla wybranych kontrahentów i grup dedykowanych ofert i indywidualnych cenników, nałożenie ograniczeń ilościowo oraz personalizacja promocji.
Moduł zarządzania wyglądem
WAPRO B2B posiada unikalny, bardzo zaawansowany a zarazem przyjazny i prosty w obsłudze moduł zarządzania wyglądem sklepu – w swoim sklepie internetowym to Ty jesteś projektantem planującym jego estetykę i układ od ogółu do szczegółu
Bezpieczne, szyfrowane transakcje
WAPRO B2B to bezpłatny certyfikat SSL lub możliwość instalacji dostarczanego przez Ciebie certyfikatu na platformie WAPRO B2B. Twoim Klientom zapewniamy też bezpieczne formy płatności online a dzięki integracji z serwisami płatności powierzamy wszystkie transakcje w ręce ekspertów.
Międzynarodowość
System umożliwia wielojęzyczną obsługę sklepu, zarówno w obszarze interfejsu użytkownika, jak i na płaszczyźnie samych danych, może obsługiwać dowolną ilość walut obcych z ręcznym bądź automatycznym zarządzaniem kursami.