VoIP
Systemy telefoniczne
Telefony są niezbędną dla każdej firmy formą komunikacji. Nowoczesne systemy telekomunikacji usprawniają działanie telefonów wewnątrz przedsiębiorstwa, jak i kontakt z kontrahentami. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych central telefonicznych i odpowiednich aparatów możemy zapewnić pracownikom odpowiedni komfort pracy, jednocześnie ułatwiając osobom z zewnątrz szybki kontakt z właściwymi osobami. Trzeba zdać sobie sprawę z wpływu telefonii systemowej, na szybkość przepływ informacji wewnątrz firmy, jest to niezmiernie ważny czynnik usprawniający i organizujący pracę.
Obecnie telefonia w dużych i średnich firmach opiera się o kilka lub kilkanaście linii zewnętrznych, obsługuje infolinie z wybieraniem tonowym, pocztę głosową oraz dziesiątki linii wewnętrznych. Często wykorzystuje się też dodatkowe funkcje łączące telefonie z innymi systemami (bramofony, alarmy), bądź stosuje nowoczesne rozwiązania obniżające koszty rozmów jak VoIP, bramki GSM, Paging, taryfikacja połaczeń, stawia to wiele wymagań centralom telefonicznym.
Firma IT Centrum aby zapewnić doskonałej jakości połączenia telefoniczne stosuje wysokiej jakości sprzęt czołowych producentów: centrale Platan oraz aparaty Panasonic.
Centrale Platan są nowoczesnymi urządzeniami o dużych możliwościach rozbudowy i konfiguracji. Dzięki ich zastosowaniu użytkownicy zapewniają sobie solidną podstawę systemu komunikacji wewnętrznej na wiele lat. Szeroka gama produktów pozwala na odpowiedni dobór, a wiele urządzeń i kart rozbudowy umożliwia wzbogacenie systemu o wiele funkcji:
– Bramofony,
– Nagrywanie rozmów,
– Bramki GSM,
– Bramki VoIP,
– System IP,
– Urządzenia dla służb ratowniczych (paging).
Aparaty telefoniczne firmy Panasonic są niezawodnymi urządzeniami, zapewniającymi wygodę użytkowania oraz wiele niezastąpionych funkcji. Bogactwo wyposażenia aparatów jest nieoceniona wszędzie tam gdzie liczy się czas przekazywania informacji.
IT Centrum oferuje następujące usługi wdrażania systemów telefonii:
Projekt i dokumentacja:
– analiza wymagań Klienta w odniesieniu do inwidualnych potrzeb,
– dobór optymalnych urządzeń,
– projekt systemu oraz infrastruktury,
– dokumentacja projektowa,
Budowa i konfiguracja systemu:
– instalacja okablowania i elementów systemu (zasilacze buforowe, centrale, skrzynki, szafy),
– konfiguracja central telefonicznych,
– integracja z innymi systemami.